Børsmeddelelse nr. 14/2013 – Opdatering fra bestyrelsen

På bestyrelsesmøde nummer 5 den 29. maj 2013 drøftede og besluttede bestyrelsen for DKTI A/S (Selskabet), at ændre Selskabets strategi, for således at fokusere på investeringer i ikke-børsnoterede selskaber. I den forbindelse bør Selskabets investering i Dandrit Biotech A/S betragtes som en investering i Selskabets portefølje, og de tidligere planer om at fusionere Selskabet og Dandrit BioTech A/S ville blive forladt. Bestyrelsen havde modtaget feedback og indikationer fra Selskabets større aktionærer om, at de ville godkende en sådan ændring i strategien.

Bestyrelsen fandt det hensigtsmæssigt at formidle denne ændring af strategien til markedet.

Enhver aktionær, der har spørgsmål om den nye strategi for Selskabet opfordres til at deltage på den ekstraordinære generalforsamling den 13. juni kl 10:00, hvor alle spørgsmål vedrørende ny strategi vil blive besvaret under punkt 5 på dagsordenen.

Eventuelle spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til selskabets CEO Eric Leire  på tlf. 27 58 24 57.

DKTI A/S

Eric Leire

Direktør

Stock Exchange Announcement no. 14/2013 -  Update from the Board of Directors

In the board meeting number 5 held on May 29, the board of directors of DKTI discussed and resolved to change the Company’s strategy so as to focus on investments in non- listed companies. In that regard, the Company’s investment in DanDrit Biotech should now be considered one investment in the Company’s portfolio, and the plans to merge the Company and DanDrit BioTech would be abandoned. The board of directors had received feedback and indications from the Company’s larger shareholders that they would approve of such change in strategy.

The board of directors considered it appropriate to communicate this change of strategy to the market.

Any shareholder who has questions regarding the new strategy of DKTI is encouraged to attend the EGM on June 13th at 10:00am where all questions regarding the new strategy will be answered under section 5 of the agenda.

For further information regarding this announcement, please contact CEO Eric Leire on phone +45 27 58 24 57.

Sincerely

Eric Leire