Børsmeddelelse nr. 16/2013 – Opdatering fra bestyrelsen

På selskabets ekstraordinære generalforsamling i dag orienterede direktionen under punkterne 2 – 8 om selskabets strategiskifte, således at det fremover er et investeringsselskab. I den forbindelse omtalte direktionen et mindre lån ydet til Dandrit Biotech A/S. Da selskabet ikke har en væsentlig medarbejderstab, blev punktet om incitamentsprogram frafaldet.

Der var ingen bemærkninger fra aktionærer, hvorefter den ekstraordinære generalforsamling blev afsluttet.

Eventuelle spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til selskabets CEO Eric Leire  på tlf. 27 58 24 57.

DKTI A/S

Eric Leire

Direktør

Stock Exchange Announcement no. 16/2013 -  Update from the Board of Directors

Today at the Company's extraordinary general meting, the executive management informed the meeting under items 2 – 8 about the strategic changes in the Company as it is now an investment company. In this connection, the executive management mentioned a minor loan provided to Dandrit Biotech A/S. Since the Company has no staff of major importance, the item concerning an incentive programme was not dealt with.

As there were no comments from the shareholders, the extraordinary general meeting was closed.

For further information regarding this announcement, please contact CEO Eric Leire on phone +45 27 58 24 57.

Sincerely

Eric Leire