Børsmeddelelse nr. 20/2013 – Delårsrapport 1. januar – 30. juni 2013

Bestyrelsen har d.d. behandlet og godkendt delårsrapporten for 1. januar – 30. juni 2013, hvorfra følgende kan fremhæves:

• Med reference til Børsmeddelelse nr. 18/2013 har NASDAQ OMX informeret selskabet, at det vil blive afnoteret pr. 19. september 2013 idet NASDAQ OMX har vurderet, at selskabet ikke opfylder kravene til at være noteret på NASDAQ OMX. Bestyrelsen vil snarest muligt indkalde til en ekstraordinær generalforsamling med henblik på at vurdere situationen.

• Periodens nettoresultat blev tDKK -2.748 (DKK -7,38 pr. aktie) mod tDKK -1.981 (DKK -5,77 pr. aktie) i 1. halvår 2012.

• Egenkapitalen udgjorde d. 30. juni 2013 DKK 7,6m mod DKK 24,2m ultimo 1. halvår 2012 (indre værdi DKK 20,31 mod DKK 70,44 ultimo 1. halvår 2012).

• Selskabet har i halvåret  frasolgt 155.456 egne aktier og beholdningen af egne aktier er derfor ændret og udgjorde d. 30. juni 2013 425.010 stk., svarende til 53,29% af aktiekapitalen.

• Med henvisning til Børsmeddelelserne nr. 14/2013, 16/2013 og 17/2013, hvoraf det fremgår at selskabet har ændret strategi således, at selskabet fortsætter som et investeringsselskab. Selskabet vil således fokusere på investeringer i ikke-børsnoterede selskaber. I den forbindelse bør selskabets investering i Dandrit Biotech A/S betragtes som en investering i selskabets portefølje, og de tidligere planer om at fusionere Selskabet og Dandrit BioTech A/S er forladt.

• Selskabets forventninger til 2013 er et negativt resultat i niveauet DKK 2-4m. Der er afholdt yderligere omkostninger til bestyrelsen jf. Børsmeddelelse nr. 11/2013 og selskabet forventer et lavere omkostningsniveau, som følge af afnotering fra NASDAQ OMX jf. ovenstående.

Delårsrapporten fremsendes vedlagt. Denne meddelelse indeholder i alt 5 sider inklusiv denne side og delårsrapporten. Eventuelle spørgsmål til meddelelsen kan rettes til selskabets direktør Eric Leire på telefon 27 58 24 57.

DKTI 17 07 2013.pdf