DiBa Banks ekstraordinære generalforsamlinger den 9. og 12. december 2013 – præcisering af registreringsdato for aktionærers adgang til at deltage og afgive stemme

DiBa Bank har indkaldt til ekstraordinære generalforsamlinger den 9. og 12. decem­ber 2013 med henblik på vedtagelse af de nødvendige vedtægtsændringer til gen­nem­førelse af Sydbanks købstilbud, jf. det offentliggjorte Tilbudsdokument og Redegørelsen fra DiBa Banks bestyrelse, der begge blev offentliggjort den 21. november 2013.

I henhold til § 9 i DiBa Banks vedtægter fastsættes en aktionærs ret til at deltage i en generalforsamling og afgive stemme på sine aktier i forhold til de aktier, som aktionæren besidder ved udløbet af registreringsdatoen. Det skal herved præciseres, at registrerings­datoen for den ekstraordinære generalforsamling den 9. december 2013 er mandag den 2. december (kl. 23.59) 2013, og at registreringsdatoen for den ekstraordinære general­forsamling den 12. december 2013 er torsdag den 5. decem­ber (kl. 23.59) 2013.

De aktier, som de enkelte aktionærer besidder, opgøres således på de respektive anførte registreringsdatoer på grundlag af aktionærens ejerforhold som noteret i ejerbogen samt i henhold til meddelelser om ejerforhold, som banken har modtaget med henblik på indføring i ejerbogen, men som endnu ikke er indført i denne.

Yderligere oplysninger:

DiBa Bank A/S (CVR-nr. 32127711)
Formand for bestyrelsen Frank Møller Nielsen
Axeltorv 4, 4700 Næstved
Tlf. nr. 30 78 87 00
E-mail: frmn@advodan.dk

www.diba.dk (IR: Vælg menupunktet ”Investor Relations”)

Ekstraordinære generalforsamlinger - præcisering af registreringsdato.pdf