Godkendelse fra konkurrencemyndigheder i forbindelse med Sydbanks frivillige anbefalede offentlige købstilbud til aktionærerne i DiBa Bank A/S

Den 21. november 2013 offentliggjorde Sydbank A/S ("Sydbank") et tilbudsdokument ("Tilbudsdokumentet") vedrørende et frivilligt anbefalet offentligt købstilbud til aktionærerne i DiBa Bank A/S om køb af alle aktier i DiBa Bank A/S mod et kontant vederlag på DKK 145 pr. aktie a nominelt DKK 20 ("Købstilbuddet").

Som det fremgår af Tilbudsdokumentets pkt. 3.7, er der en række betingelser for Købstilbuddet, blandt andet at Sydbank A/S opnår alle nødvendige godkendelser og tilladelser fra de relevante konkurrencemyndigheder.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen har den 2. december 2013 godkendt, at Sydbank erhverver op til 100 % af aktierne i DiBa Bank A/S, hvorved ovennævnte betingelse om godkendelser og tilladelser fra de relevante konkurrencemyndigheder er opfyldt.

Som tidligere oplyst udløber Købstilbuddet den 19. december 2013 kl. 21.00 (dansk tid), medmindre tilbudsperioden forlænges.

Yderligere oplysninger:

DiBa Bank A/S (CVR-nr. 32127711)
Formand for bestyrelsen Frank Møller Nielsen
Axeltorv 4, 4700 Næstved
Tlf. nr. 30 78 87 00
E-mail: frmn@advodan.dk

www.diba.dk (IR: Vælg menupunktet ”Investor Relations”)

Godkendelse fra konkurrencemyndigheder.pdf