Technopolis Oyj:n taloudellinen tiedottaminen vuonna 2019, muutos aiemmin ilmoitettuun

TECHNOPOLIS OYJ                    PÖRSSITIEDOTE                    25.4.2019 klo 10:30

Kildare Nordic Acquisitions S.à r.l. sai 20.3.2019 omistusoikeuden kaikkiin Technopoliksen osakkeisiin osakeyhtiölain 18 luvun 6 §:n mukaisesti. Technopoliksen osakkeiden listaus Nasdaq Helsingissä päättyi samana päivänä.

Technopolis ilmoitti 2.4.2019 lunastavansa ulkona olevan vuonna 2020 erääntyvän joukkovelkakirjalainansa 29.5.2019. Lisäksi Technopolis hakee joukkovelkakirjalainan poistamista Nasdaq Helsingin pörssilistalta. Pörssilistalta poistaminen tapahtuu mahdollisimman pian lainan lunastamisen jälkeen. Joukkovelkakirjan lunastuksen ja pörssilistalta poistamisen jälkeen Technopoliksella ei ole enää julkisen kaupankäynnin kohteena olevia rahoitusvälineitä.

Velkakirjojen ehtojen mukaisesti (kohta 9.1.1.) liikkeeseenlaskijan tulee julkaista tilintarkastamattomat konsernin taloudelliset tiedot kahden (2) kuukauden sisällä kunkin vuosineljänneksen päättymisestä. Yllä esitettyyn perustuen, kun joukkovelkakirjalaina lunastetaan ja sen odotetaan poistuvan pörssilistalta ennen ehtojen edellyttämää julkistusajankohtaa, Technopolis on päättänyt olla julkaisematta osavuosikatsaustaan tammi–maaliskuulta 2019. Aiemmin ilmoitettu julkistuspäivä oli 3.5.2019.

Technopolis Oyj

Lisätietoja:
Minna Karttunen, sijoittajasuhdepäällikkö
minna.karttunen@technopolis.fi

www.technopolis.fi

Technopolis on työympäristöjen asiantuntija. Tarjoamme joustavia ja tehokkaita toimitiloja, coworking-tiloja ja niihin liittyviä palveluita. Hoidamme kaiken työtilojen suunnittelusta sekä aula- ja kokouspalveluista ravintoloihin ja siivoukseen. Olemme sitoutuneet asiakastyytyväisyyteen ja omistaja-arvon kasvattamiseen. Meillä on 17 kampusta, joissa toimii 1 600 asiakasyritystä ja niiden 50 000 työntekijää seitsemässä maassa Pohjoismaissa ja Itämeren alueella. www.technopolis.fi