Digian yrityskauppa Accountor Enterprise Solutions Oy:n ostosta on toteutunut

Digia Oyj
1.8.2019 klo 11.00

Digian yrityskauppa Accountor Enterprise Solutions Oy:n ostosta on toteutunut

Digia Oyj julkisti 27.6.2019 allekirjoittaneensa Accountor Holding Oy:n kanssa sopimuksen Accountor Enterprise Solutions Oy:n koko osakekannan ostosta. Kaupan toteutumiselle asetetut ehdot ovat täyttyneet tänään ja Accountor Enterprise Solutions Oy on siirtynyt Digian omistukseen 1.8.2019 lukien.

Pörssitiedote yrityskaupasta 27.6.2019.

Accountor Enterprise Solutions Oy:n liikevaihto vuonna 2018 oli 12,7 miljoonaa euroa ja henkilömäärä vuoden 2018 lopussa oli 101. Yrityksen palveluksessa 1.6.2019 oli 114 henkilöä. Kaupan jälkeen Digian toiminnanohjaus- ja asiakkuudenhallintajärjestelmien palvelualueella työskentelee yli 360 ammattilaista.

Lisätietoja:

Timo Levoranta
Toimitusjohtaja, Digia Oyj
puhelinvaihde 010 313 3000

digia.com

Digia on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan uudistumaan digitaalisesti. Meitä digialaisia on yli 1 200. Juuremme ovat Suomessa, ja toimimme asiakkaidemme kanssa kotona ja kansainvälisesti. Rakennamme yhteispelillä maailmaa, jossa digitaalisuus toimii ja tuntuu. Digian liikevaihto vuonna 2018 oli 112,1 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna Nasdaq Helsingissä (DIGIA). digia.com