Trainers’ House avaa toimiston Tallinnaan ja rekrytoi 30 työntekijää

TRAINERS' HOUSE OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 27.4.2022 KLO 10:00

Maailmantaloudessa eletään turbulentteja aikoja. Uuden toimiston avaaminen on siksi entistäkin ajankohtaisempaa. Trainers’ House laajentaa toimintaansa veljeskansansa maille Viroon lokakuussa. Rekrytoinnit käynnistyvät välittömästi.

Toimiston avaamisen tarkoituksena on kasvattaa yhtiön henkilöstömäärää, tuottaa enemmän asiakasarvoa ja laajentaa Trainers’ Housen kannattavaa liiketoimintaa.

Talousjohtaja Saku Keskitalo:

”Tallinnan toimiston avulla viemme asiakkaidemme uusasiakashankinnan tuen seuraavalle tasolle.”

Trainers’ House tarjoaa Tallinnassa työskentelystä kiinnostuneille mahdollisuuden aloittaa työt jo kevään tai alkusyksyn aikana Helsingin, Turun tai Oulun toimistolla. Yhtiö palkkaa markkinoijan tehtäviin pääsääntöisesti korkeakouluopiskelijoita ja vastavalmistuneita bisnes-elämän huipulle tähtääviä ihmisiä. Trainers’ House tarjoaa henkilöstölleen viikoittain valmennusta, jonka avulla tuetaan työntekijöiden ammatillista kasvua.

Trainers’ House Oyj on suomalainen Nasdaq Helsingissä listattu yhtiö, jonka vuoden 2021 liikevaihto oli 10,3 miljoonaa euroa, operatiivinen voitto 1,3 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 126 työntekijää. Yhtiö toimii kolmella paikkakunnalla Suomessa ja yhdessä toimipisteessä Espanjassa. Toiminnan tarkoituksena on auttaa ihmistä eteenpäin.

Trainers’ House Oyj

Saku Keskitalo, talousjohtaja, puh. 0404 111 111