Verkkokauppa.com avaa uuden myymälän Helsingin Jätkäsaareen 11.11. klo 11:11.

Verkkokauppa.com avaa uuden myymälän Helsingin Jätkäsaareen, Länsisataman viereen perjantaina 11.11. klo 11:11 alkaen.

Verkkokauppa.com muistuttaa, että uuden myymälän avajaiset ja tarjoustuotteet saavat yleensä suuret määrät asiakkaita liikkelle, joka yleensä aiheuttaa alueen ruuhkautumisen. Myymälään tulevia asiakkaita palvelee yli 1000 pysäköintipaikkaa, ilmainen shuttle-bus yhteys Ruoholahden metroaseman ja Jätkäsaaren myymälän välillä sekä ylimääräinen taksitolppa myymälän lisäpysäköintialueelle.

Avajaisseremonia alkaa Finlandia-hymnin säestyksellä perjantaina klo 8:00 MiG-21BIS hävittäjän nostolla katolle. Itse myymälä avautuu klo 11:11. Yhtiö odottaa paikalle kymmeniä tuhansia kävijöitä perjantaina, lauantaina ja maanantaina. Ensimmäiset jonottajat ovat saapuneet paikalle jo keskiviikkona illalla.

Yhtiö kehoittaa myymälään tulevia asiakkaita sekä Länsiterminaalissa asioivia varaamaan tavanomaista enemmän aikaa ja käyttämään metroa tai jättämään auto jo Kauppakeskus Ruoholahden pysäköintihalliin. Espostaa tuleville asiakkaille yhtiö suosittelee käyttämään Lauttasaaren ja Ruoholahden liittymiä ruuhkaisen Porkkalankadun risteyksen sijasta.

Lisätietoa - press@verkkokauppa.com

press@verkkokauppa.com