OSAKEMERKINNÄT TURVATIIMI OYJ:N SUUNNATUSSA OSAKEANNISSA 15.12.2011 - OTSO PALVELUT OY:N OSAKKEISTA MAKSETTAVAN LISÄKAUPPAHINNAN SUORITTAMINEN

Turvatiimi Oyj                         Pörssitiedote 24.1.2012 klo 15.45

Turvatiimi Oyj:n hallitus päätti 15.12.2011 tarjota Otso Palvelut Oy:n entisten osakkeenomistajien merkittäväksi yhteensä enintään 6 315 786 uutta Turvatiimi Oyj:n osaketta merkintähintaan 0,19 euroa/osake Otso Palvelut Oy:n osakkeista kauppakirjan mukaan maksettavan neljännen lisäkauppahintaerän suorittamiseksi.

Otso Palvelut Oy:n osakkeista maksettavan neljännen lisäkauppahintaerän suuruudeksi muodostui yhteensä 1,1 miljoonaa euroa. Tästä noin 850 tuhatta euroa maksettiin 15.12.2011, jolloin suunnatussa osakeannissa tarjotuista osakkeista merkittiin ja maksettiin yhteensä 4 473 678 kpl yhteenlaskettuun merkintähintaan noin 850 tuhatta euroa. Kauppahintavelan loppuosan suorittamiseksi suunnatussa osakeannissa on tänään merkitty ja maksettu yhteensä 1 189 720 kpl yhteenlaskettuun merkintähintaan noin 226 tuhatta euroa. Suunnatussa osakeannissa merkittiin ja maksettiin siten yhteensä 5 663 398 uutta osaketta. Osakkeiden merkintähinta kirjataan kokonaisuudessaan yhtiön sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Turvatiimillä ei tämän jälkeen enää ole Otso Palvelut Oy:n osakkeiden hankintaan liittyvää kauppahintavelkaa.

Helsingissä 24.1.2012

TURVATIIMI OYJ

Pekka Lindeman, toimitusjohtaja

puh. 0207 363 200,

pekka.lindeman@turvatiimi.fi, www.turvatiimi.fi

Turvatiimi on johtava kotimainen turvallisuusalan ammattilainen. Turvatiimin liikevaihto vuonna 2010 oli 32,4 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 1000 henkilöä.

Jakelu:

Nasdaq OMX Helsinki