Fristen for kortfristet lån fra Trans Nova er forlænget

Meddelelse nr. 29/2012

København og Oslo, d. 12. oktober 2012, 2012-10-12 16:06 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Affitech A/S, (NASDAQ OMX: AFFI), der udvikler antistoflægemidler, meddeler, at Trans Nova Investments Limited, Affitech A/S’ største aktionær med 76,78% ejerskab, har besluttet at forlænge fristen for et kortfristet lån på 1,5 millioner euro udbetalt i tre trancher på hver 0,5 millioner euro i juli, august og september 2012.

Forfaldsdatoen er blevet udskudt fra d. 16. oktober 2012 til d.16. januar 2013. Øvrige betingelser for lånet er uændrede.

Stig Jarle Pettersen, CFO Affitech

Tlf. +47 9096 0336

Randi Krogsgaard, Director IR & Corporate Communications
Tlf. +45 2320 1001, e-mail: ir@affitech.com

Om Affitech A/S

Affitech A/S er en børsnoteret (NASDAQ OMX Copenhagen) biotekvirksomhed med hovedsæde i København, Danmark og forsknings- og udviklingsfaciliteter i Oslo, Norge. Selskabet anvender en række at proprietære antistofteknologier til at identificere 100% humane antistoffer til brug i behandlingen af kræft, betændelsestilstande og andre sygdomsområder. Affitech A/S’ antistoflægemidler mod molekyler på celleoverfladen bliver udviklet på basis af Selskabets proprietære teknologi­platform CBAS™ (Cell Based Antibody Selection). Affitech udvikler sine to ledende antistofkandidater AT001/r84 og AT008/CCR4 i samarbejde med sin russiske partner IBC Generium.  Yderligere information fås på www.affitech.com.

Stig Jarle Pettersen, CFO Affitech

Tlf. +47 9096 0336