Muutos Cramo-konsernin johtoryhmässä

Vantaa, Suomi, 2017-04-28 13:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Cramo Oyj   Pörssitiedote  28.4.2017, klo 14.00

Muutos Cramo-konsernin johtoryhmässä

Philip Isell-Lind af Hageby on nimitetty siirtokelpoisten tilojen liiketoimintadivisioonan johtajaksi ja Cramo-konsernin johtoryhmän jäseneksi Petri Moksénin seuraajana. Isell-Lind af Hageby aloittaa tehtävässään syksyllä.

Viimeksi Isell-Lind af Hageby työskenteli Inwidolla, joka on Euroopan suurin ikkunatoimittaja ja johtava ovitoimittaja. Inwidolla Isell-Lind af Hageby työskenteli Inwido Norwayn toimitusjohtajana ja varatoimitusjohtajana sekä oli konsernin johtoryhmän jäsen. Inwido-konsernin Norjan liiketoiminta-alueen liikevaihto oli 234 miljoonaa Ruotsin kruunua vuonna 2016, ja Isell-Lind af Hageby oli yrityksessä vastuussa myös myynnistä ja markkinoinnista. Aiemmin Isell-Lind af Hageby on toiminut useissa tehtävissä SCAN COINilla, jossa hän työskenteli Skandinavian toimitusjohtajana, kansainvälisen myynnin johtajana, vähittäismyynnin johtajana sekä konsernin markkinointijohtajana. Hänellä on kauppatieteen maisterin tutkinto Tukholman kauppakorkeakoulusta.

”Toivotamme Philip Isell-Lind af Hagebyn tervetulleeksi konserniimme ja uudeksi siirtokelpoisten tilojen liiketoimintadivisioonan johtajaksi. Hänellä on kokemusta kansainvälisten yritysten sopeuttamisprosessien johtotehtävistä, ja lisäksi hänen selkeä asiakaslähtöisyytensä sopii Cramon toimintatapaan erittäin hyvin. Siirtokelpoiset tilat ovat jatkossakin Cramon tärkeä kasvun edistäjä, ja uskomme, että Isell-Lind af Hagebylla on juuri oikeat henkilökohtaiset ominaisuudet ja kokemus tähän tehtävään. Hänen avullaan voimme tarttua tuleviin mahdollisuuksiin”, toteaa Cramo-konsernin toimitusjohtaja Leif Gustafsson.

”Odotan innolla, että pääsen mukaan Cramon tiimiin ja johtamaan siirtokelpoisten tilojen liiketoimintaa. Minua kiinnostaa erityisesti Cramon kunnianhimo oman liiketoimintansa kehittämisessä ja jakamistalouden edistämisessä. Siirtokelpoisilla tiloilla on vahva asema ja erittäin hyvä arvolupaus asiakkailleen. Uskon, että kasvupotentiaalia on paljon. Tulee olemaan jännittävää johtaa tätä tiimiä ja kehittää innovatiivisia ja täysin uudenlaisia palveluita ja tuotteita”, kertoo Philip Isell-Lind af Hageby.

Siirtokelpoisten tilojen liiketoimintadivisioonan johtajana Isell-Lind af Hageby raportoi toimitusjohtaja Leif Gustafssonille.

CRAMO OYJ

Leif Gustafsson

Lisätietoja:

Leif Gustafsson, toimitusjohtaja, puh: 010 661 10
Mattias Rådström, johtaja, viestintä, markkinointi ja sijoittajasuhteet, puh: +46 70 868 7045

Jakelu:

www.cramogroup.com

Cramo Oyj on palveluyritys, joka tarjoaa kone- ja laitevuokrauspalveluja sekä vuokraa siirtokelpoisia tiloja. Kone- ja laitevuokraus koostuu rakennuskoneiden ja -laitteiden vuokrauksesta ja vuokraukseen liittyvistä palveluista. Cramo on kone- ja laitevuokrauksen johtavia palveluntarjoajia Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Siirtokelpoisissa tiloissa Cramo on alan johtava toimija Pohjois-Euroopassa. Cramolla on toimintaa 15 maassa ja sillä on noin 320 toimipistettä. Cramolla on noin 2 600 työntekijää ja vuonna 2016 konsernin liikevaihto oli 712 miljoonaa euroa. Cramon osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Lue lisää: www.cramogroup.com, www.twitter.com/cramogroup

Philip Isell-Lind af Hageby