Ny stor finanskunde til FastPassCorp

FirstNorth meddelelse nr. 9/2017

Kongens Lyngby, den 30. november 2017

Ny stor finanskunde til FastPassCorp

FastPassCorp har idag modtaget betinget ordre på levering af FastPass Enterprise Password Manager til en stor europæisk bank. Løsningen skal bidrage til kundens behov for sikkerhed og produktivitet i deres password management. Ordren er indgået i samarbejde med en lokal partner. Kunden kræver imidlertid anonymitet, da løsningen er en del af deres sikkerheds beskyttelse. Ordren er betinget af en vellykket installation.

Hvis ordren effektueres som planlagt vil den bidrage til, at de udmeldte forventninger for 2017 om vækst i dækningsbidrag og overskud før skat kan indfries.

Hvis kunden annulerer købet, vil der blive udsendt en ny FirstNorth meddelelse.

Yderligere oplysninger

FastPassCorp A/S, administrerende direktør Finn Jensen, mobil 24 81 12 79, fj@fastpasscorp.com

Certified Adviser: BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab, att. Gert Mortensen

Havneholmen 29; DK-1561 Copenhagen V, Denmark; Tel: +45 39 15 52 00

Om FastPassCorp A/S. Vi udvikler markedsledende løsninger, der forbedrer kunders password processer. Hermed opnår kunderne høj sikkerhed og høj produktivitet, når brugerne står med problemer med glemte passwords. FastPass sælges lokalt og internationalt gennem stærke salgspartnere til Cloud og in-house løsninger. FastPassCorp A/S er noteret på FirstNorth, NASDAQ Copenhagen Stock Exchange [FASTPC].

www.fastpasscorp.com