Korjaus 13.12.2017 tiedotteeseen: Muutos SSH Communications Security Oyj:n johtoryhmään

Helsinki, Suomi, 2017-12-15 10:59 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

SSH Communications Security Oyj:n 13.12.2017 julkaisema tiedote muutoksista SSH:n johtoryhmään sisälsi virheen uuden johtoryhmän kokoonpanon osalta. Tiedotteessa ilmoitettujen henkilöiden lisäksi johtoryhmään kuuluu yhtiön Chief Digital Officer Simo Karkkulainen.

Alla korjattu tiedote kokonaisuudessaan.

SSH Communications Security on tehnyt muutoksen johtoryhmäänsä. Uuden johtoryhmän muodostavat:

• Kaisa Olkkonen, toimitusjohtaja
  • Tatu Ylönen, perustaja, SSH Fellow
  • Helena Kukkonen, talousjohtaja
  • Markku Rossi, teknologiajohtaja
  • Simo Karkkulainen, Chief Digital Officer
  • Jussi Löppönen, PrivX Business Program ja Tuotteet
  • Joe Scaff, Yhdysvaltain toiminnot ja asiakaspalvelut
  • Rami Raulas, Sales, Euroopan ja Aasian myynti
  • Jussi Mononen, liiketoiminnan kehittäminen

“Olen erittäin tyytyväinen siitä, että voin nostaa Joe Scaffin SSH:n johtoryhmään. Hänellä on erittäin pitkä kokemus SSH:lla ja hän on SSH-uransa aikana ansainnut sekä koko SSH tiimin että asiakkaidemme ja yhteistyökumppaniemme luottamuksen ja arvostuksen”.

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Kaisa Olkkonen

For further information, please contact:
Helena Kukkonen, CFO, tel. +358 40 8353440

Jakelu:
www.ssh.com

SSH Communications Security
SSH Communications Security suunnittelee ja toimittaa yrityskäyttöön vaativia tietoturvaratkaisuja, jotka valvovat, säätelevät, ja automatisoivat turvattuja yhteyksiä liiketoimintakriittiseen informaatioon. Yhtiö on maailmanlaajuiseksi standardiksi muodostuneen SSH protokollan alkuperäinen keksijä. Vaativat asiakkaat ympäri maailman luottavat ratkaisuihin (kuten Universal SSH Key Manager -tuotteeseen) liiketoimintojensa suojauksessa, toimintakulujensa optimoinnissa, ja tietoturvariskiensä hallinnassa. Yhtiö toimii maailmanlaajuisesti, ja ylläpitää toimipisteitä Helsingin pääkonttorin ja myynti-partneriverkoston lisäksi Pohjois-Amerikassa, Manner-Euroopassa, sekä Aasiassa. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.