RAPALA VMC OYJ - TILINPÄÄTÖS SEKÄ SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ 2017 ON JULKAISTU

Rapala VMC Oyj
8.3.2018 klo 09.00

Rapala VMC Oyj:n vuoden 2017 tilinpäätös sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteinä.

Nämä julkaisut, muuta sijoittajainformaatiota sekä yritysvastuuraportti ovat saatavilla konsernin internetsivuilla osoitteessa www.rapalavmc.com suomeksi ja englanniksi.

RAPALA VMC OYJ

Jussi Ristimäki

Lisätietoja antavat:

Jussi Ristimäki, toimitusjohtaja, p. 040 700 1344

Olli Aho, sijoittajasuhteet, p. 09 7562 540

Jan-Elof Cavander, talous- ja rahoitusjohtaja, p. 09 7562 540

Jakelu: Nasdaq Helsinki ja keskeiset tiedotusvälineet

Rapala VMC Oyj ("konserni") on maailman johtava uistimien, kolmihaarakoukkujen, kalastajan tarvikkeiden ja fileointiveitsien valmistaja ja myyjä. Rapala-konsernilla on myös vahva maailmanlaajuinen markkina-asema muissa urheilukalastuksen tuotekategorioissa ja se on yksi Pohjoismaiden johtavista ulkoilu-, metsästys- ja talviurheilutuotteiden jakelijoista. Konsernin jakeluyhtiöverkosto on alan kattavin. Konsernin päätuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa, Ranskassa, Virossa, Venäjällä, Indonesiassa ja Englannissa. Konsernin brändiportfolioon kuuluu alan johtava brändi, Rapala, ja muita maailmanlaajuisesti tunnettuja brändejä kuten VMC, Sufix, Storm, Blue Fox, Luhr Jensen, Williamson, Dynamite Baits, Mora Ice, StrikeMaster, Marttiini ja Peltonen. Konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 253 miljoonaa euroa ja Rapala-konserni työllistää noin 2 600 henkilöä 42 maassa. Rapala VMC Oyj:n osakkeella on käyty kauppaa Nasdaq Helsingissä vuodesta 1998.

Attachments:

Rapala VMC Oyj Pörssitiedote 8.3.2018.pdf Rapala VMC Oyj Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2017.pdf Rapala VMC Oyj Tilinpäätös 2017.pdf