DIGITALIST HELSINGIN KAUPUNGIN LIIKENNELAITOKSEN (HSL) DIGITAALISEN DESIGNIN KUMPPANIKSI

Digitalist Group Oyj            Lehdistötiedoite                  12.3.2018 klo 12:00

Digitalist on valittu mukaan Helsingin Kaupungin Liikelaitoksen (HSL) digitaalista designia koskevaan puitejärjestelyyn. Digitalist tulee sopimuskauden aikana tuottamaan HSL:lle palvelumuotoilun, digitaalisen käyttäjäkokemuksen ja käyttöliittymäsuunnittelun sekä visuaalisen suunnittelun palveluja.

Puitejärjestelyn kesto on kaksi vuotta ja siinä on mahdollisuus kahden vuoden jatko-optioon. Puitejärjestelyn arvo nelivuotiskaudelta on 3,5 miljoonaa euroa, ja siihen valittiin yhteensä neljä toimittajaa.

Helsingin seudun liikenne (HSL) on kuntayhtymä, jonka jäseniä ovat Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava, Kirkkonummi, Sipoo, Tuusula ja Siuntio. HSL:n järjestämässä julkisessa liikenteessä tehdään vuosittain noin 370 miljoonaa matkaa.

Digitalistin toimitusjohtaja Ville Tolvanen: “Haluamme kiittää HSL:ta luottamuksesta Digitalistin palkittuihin digitaalisen designin palveluihin. HSL:n kanssa solmittava puitesopimus kuvaa vahvuuttamme julkisen sektorin palveluiden suunnittelussa. Tuleva yhteistyö jatkaa kansainvälisen Travel & Transportation -asiakasportfoliomme vahvistamista, jossa palvelemme jo mm. Transport for Londonia, laivayhtiöitä kuten Viking Linea ja Color Linea sekä Finnairia. On hienoa saada olla mukana kehittämässä korkealuokkaisia tulevaisuuden digitaalisia palveluja, jotka parantavat kaikkien pääkaupunkiseudun kansalaisten elämänlaatua.”

DIGITALIST GROUP OYJ
Toimitusjohtaja,  Ville Tolvanen

Lisätietoja:

Digitalist Group Oyj
Toimitusjohtaja Ville Tolvanen, puh. +358 50 3100 642, ville.tolvanen@digitalistgroup.com

Jakelu:

Lehdistötiedote_Digitalist_HSL_12.3.2018