TRANSAKTIONER I FORBINDELSE MED AKTIETILBAGEKØBSPROGRAM

Den 6. februar 2018 annoncerede PANDORA et aktietilbagekøbsprogram, jf. Selskabsmeddelelse 432. Programmet gennemføres i overensstemmelse med bestemmelserne i Europa-Parlamentets og Rådets Forordning (EU) nr. 596/2014 af 16. april 2014 om markedsmisbrug (markedsmisbrugsforordningen).

Formålet med programmet er at nedsætte PANDORAs aktiekapital samt opfylde forpligtelser i henhold til medarbejderaktie-optionsprogrammer.

Under aktietilbagekøbsprogrammet vil PANDORA tilbagekøbe aktier for et beløb på op til DKK 4.000 mio. i perioden fra den 14. marts 2018 til 13. marts 2019.

Følgende transaktioner er foretaget under programmet:

Antal aktier Gennemsnitlig købspris, DKK Værdi af programmet, DKK
I alt, seneste meddelelse 185.995   113.385.610
26. marts 2018 30.000 647,60 19.428.063
27. marts 2018 13.730 645,29 8.859.822
28. marts 2018 20.000 648,26 12.965.242
29. marts 2018 0   0
30. marts 2018 0   0
Total under aktietilbagekøbsprogrammet 249.725   154.638.737

Med de ovenstående transaktioner ejer PANDORA i alt 3.132.649 egne aktier, svarende til 2,8% af Selskabets aktiekapital.

I overensstemmelse med Forordning (EU) nr. 596/2014 præsenteres alle transaktioner relateret til aktietilbagekøbsprogrammet i detaljeret form i regnearket vedhæftet denne Selskabsmeddelelse.

OM PANDORA
PANDORA designer, fremstiller og markedsfører håndforarbejdede og moderne smykker af høj kvalitet til tilgængelige priser. PANDORAs smykker sælges i mere end 100 lande fordelt på seks kontinenter via ca. 7.700 forhandlere, herunder mere end 2.200 konceptbutikker.

PANDORA blev stiftet i 1982 og har hovedkontor i København. PANDORA beskæftiger på verdensplan mere end 22.300 medarbejdere, hvoraf ca. 13.200 arbejder i Thailand, hvor virksomheden fremstiller sine smykker. PANDORA er noteret på Nasdaq Copenhagen. I 2017 udgjorde PANDORAs samlede omsætning DKK 22,8 mia. (ca. EUR 3,0 mia.).

For yderligere information kontakt venligst:

INVESTOR RELATIONS
Magnus Thorstholm Jensen
Vice President, Head of Investor Relations
mtje@pandora.net
MEDIA RELATIONS
Martin Kjærsgaard Nielsen
Global Head of Media Relations
mnie@pandora.net

Christian Møller
Investor Relations Officer
chmo@pandora.net