SELIGSON & CO OMX HELSINKI 25 PÖRSSINOTEERATTU RAHASTO UCITS ETF: TOIMILUVAN LAAJENNUS HALLINNOIVASSA YHTIÖSSÄ

Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj

PÖRSSITIEDOTE 22.5.2018

Finanssivalvonta on muuttanut Seligson & Co OMX Helsinki 25 pörssinoteerattua rahastoa hallinnoivan yhtiön eli Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj:n toimilupaa. Yhtiölle myönnetään sijoitusrahastolain 2 luvun 5 §:n 2 momentin mukaisesti oikeus tarjota seuraavia sijoituspalvelulain 1 luvun 15 §:n mukaisia sijoituspalveluja ja 2 luvun 3 §:n 1 momentin mukaisia oheispalveluja: omaisuudenhoito, sijoitusneuvonta sekä rahoitusvälineiden säilyttäminen sijoitusrahastojen ja yhteissijoitusyritysten osuuksien osalta.

Rahastoyhtiön hyväksymän ja aiemmin tiedottaman sulautumissuunnitelman mukaan sijoituspalveluyhtiö Seligson & Co Oyj (nykyinen rahastoyhtiön emoyhtiö) on tarkoitus sulauttaa Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj:öön (nykyinen 100 % omistettu tytäryhtiö) 31.8.2018. Järjestelyn tarkoituksena on selkeyttää Seligson & Co -konsernin yhtiörakennetta ja keventää hallintorakennetta.

Järjestelyllä ei ole vaikutusta Seligson & Co OMX Helsinki 25 pörssinoteerattuun rahastoon tai rahaston osuudenomistajiin.

Seligson & Co Rahastoyhtiö Oyj

Ari Kaaro