NeuroSearch A/S modtager meddelelse om betaling fra Teva Pharmaceutical International GmbH vedrørende Pridopidine og ændrer finansielle forventninger til 2018

Selskabsmeddelelse
8. september 2018

NeuroSearch A/S ("NeuroSearch") indgik den 16. maj 2018 aftale med blandt andre Teva Pharmaceutical International GmbH ("Teva") ("Aftalen") om at frigøre Teva fra alle udestående forpligtelser, der følger af aftalen fra 2012 vedrørende overdragelse af NeuroSearchs rettigheder til Pridopidine. NeuroSearch har fået meddelelse om, at Teva har indgået en endelig aftale om salg og overdragelse af Tevas rettigheder til Pridopidine med effekt fra den 9. september 2018, og at NeuroSearch dermed i henhold til Aftalen vil modtage en kontant betaling på USD 450.000.

Som følge af at NeuroSearch vil modtage den kontante betaling på USD 450.000, ændres NeuroSearchs forventninger til 2018 fra et underskud i niveau 5 mio. kr. til et underskud i niveau 2-3 mio. kr.

Allan Andersen, Adm. direktør, mobil 4016 3864.

Om NeuroSearch
NeuroSearch A/S (NEUR) er noteret på Nasdaq Copenhagen A/S.

Vedhæftet fil

Fonds. 24-18 - NeuroSearch DK