KESLA OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN VUONNA 2019

KESLA OYJ                                PÖRSSITIEDOTE 12.10.2018 klo 14.00

KESLA OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN VUONNA 2019

Kesla Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2018 julkaistaan torstaina 7.2.2019 klo 9.00.

Kesla Oyj:n varsinainen yhtiökokous järjestetään Joensuussa torstaina 7.3.2019. Hallitus toimittaa varsinaisen kokouskutsun tilaisuuteen myöhemmin erikseen. Vuosikertomusaineisto julkaistaan yhtiön internet-sivuilla torstaina 14.2.2019.

Kesla Oyj julkaisee 1.1.2019 alkavalla tilikaudella yhden 6 kk:n puolivuosikatsauksen 30.6.2019 tilanteen mukaisesti. Puolivuosikatsaus julkaistaan tiistaina 6.8.2019.
Lisäksi Kesla Oyj julkaisee 1.1.2019 alkavalla tilikaudella kaksi liiketoimintakatsausta 31.3. 2019 ja 30.9.2019 tilanteen mukaisesti. Liiketoimintakatsaukset julkaistaan 23.4.2019 ja 22.10.2019.

KESLA OYJ

Simo Saastamoinen

LISÄTIETOJA:

Toimitusjohtaja Simo Saastamoinen, 040 560 9310

JAKELU:
www.kesla.com

Kesla on metsäteknologian kehittämiseen, markkinointiin ja valmistukseen erikoistunut konepajakonserni, joka hallitsee aines- ja energiapuukorjuun tuotantoketjun kannolta tehtaalle. Keslan tuotteita ovat mm. kuormaimet ja metsäperävaunut, puutavara-, metsäkone- ja kierrätysnosturit, harvesteri- ja energiakourat sekä hakkurit. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 42,7 miljoonaa euroa. Konsernin viennin osuus liikevaihdosta oli 62,1 %. Vuonna 1960 perustetulla Keslalla on tuotantolaitokset Joensuussa, Kesälahdella ja Ilomantsissa sekä myyntiyhtiö Appenweierissa, Saksassa. Keslan palveluksessa on 256 henkeä. Keslan A-osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.