Sanoma myy sisältömarkkinoinnin liiketoimintansa Belgiassa

Sanoma Oyj, sijoittajauutinen, 15.11.2018 klo 13.00

Sanoma myy sisältömarkkinoinnin liiketoimintansa Belgiassa

Sanoma on myynyt sisältömarkkinoinnin liiketoimintansa, Head Officen, Belgiassa yrityksen perustajille. Myydyn liiketoiminnan liikevaihto oli 13 milj. euroa vuonna 2017 ja sillä on 51 työntekijää (kokoaikaisiksi muutettuna). Hollannin Head Office -liiketoiminta jatkaa osana Sanoma Media Netherlands -liiketoimintasegmenttiä. Se liitetään osaksi Sanoman yritysmyynnin organisaatiota, joka tarjoaa yritysasiakkailleen täyden palvelun mediaratkaisut. Kaupan myötä Sanoma on saattanut päätökseen Belgian medialiiketoimintansa divestoinnit.

Kaisa Uurasmaa, sijoittajasuhde- ja yritysvastuujohtaja, puh. 040 560 5601

Sanoma

Sanoma on median ja oppimisen edelläkävijä, jolla on päivittäin vaikutus miljoonien ihmisten elämään. Tarjoamme kuluttajille merkityksellistä sisältöä, yritysasiakkaillemme ainutlaatuisia markkinointiratkaisuja ja autamme opettajia kehittämään jokaisen lapsen taitoja.

Sanoma toimii Suomessa, Hollannissa, Puolassa, Belgiassa ja Ruotsissa. Vuonna 2017 liikevaihtomme oli 1,4 miljardia euroa ja työllistimme yli 4 400 ammattilaista. Sanoman osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoja osoitteessa www.sanoma.com/fi.