KESLA OYJ:N TILINPÄÄTÖSTIEDOTE JULKAISTAAN 7.2.2019

KESLA OYJ                                  PÖRSSITIEDOTE 25.1.2019 klo 14.00

KESLA OYJ:N TILINPÄÄTÖSTIEDOTE JULKAISTAAN 7.2.2019

Kesla Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2018 julkaistaan torstaina 7.2 klo 9.00.

Kesla Oyj:n toimitusjohtaja Simo Saastamoinen esittelee yhtiön toisen vuosipuoliskon ja koko tilikauden 2018 tuloksen analyytikoille, sijoittajille ja medialle suomenkielisessä tiedotustilaisuudessa Helsingissä Pörssitalossa perjantaina 8. helmikuuta 2019 klo 13:30 alkaen. Tilaisuus pidetään osoitteessa Nasdaq Helsinki, Pörssitalo, Fabianinkatu 14, toinen kerros, Helsinki. Pyydämme vahvistamaan osallistumisenne perjantaihin 1. helmikuuta mennessä Marja-Leena Lötjöselle, marjaleena.lotjonen@kesla.com tai puhelimitse 040 161  7720.

KESLA OYJ

Simo Saastamoinen

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Simo Saastamoinen, 040 560 9310

JAKELU:
www.kesla.com

Kesla on metsäteknologian kehittämiseen, markkinointiin ja valmistukseen erikoistunut konepajakonserni, joka hallitsee aines- ja energiapuukorjuun tuotantoketjun kannolta tehtaalle. Keslan tuotteita ovat mm. kuormaimet ja metsäperävaunut, puutavara-, metsäkone- ja kierrätysnosturit, harvesteri- ja energiakourat sekä hakkurit. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 42,7 miljoonaa euroa. Metsäkoneet-segmentin liikevaihdosta viennin osuus oli 70,3 %. Vuonna 1960 perustetulla Keslalla on tuotantolaitokset Joensuussa, Kesälahdella ja Ilomantsissa sekä myyntiyhtiö Appenweierissa, Saksassa. Keslan palveluksessa on vajaat 250 henkilöä. Keslan A-osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.